ب

خرید بک لینک

وافل با تاپینگ خامه و موز و توتفرنگی قرار بوده تجربهی جدید مفرحی باشد. تهش اینطور پیش میرود که این تجربهی جدید و مفرح را با خشم و بغض و به زور چای انگلیسی قورت میدهم. بعدش هم میآیم مینشینم توی ماشین و اشکهام راه میافتد. به آن نفرین ناشناختهای فکر میکنم که به شکل غیرمنتظرهای تمام خوشیهای این چند وقت را به نکبت تبدیل کرده است. اسمش لابد بداخلاقی است. از بداخلاقی خودم و دیگران چقدر خسته شده باشم خوب است؟

* عنوان از شعر "سوره تماشا"، سهراب سپهری.

ب...

ما را در سایت ب دنبال می‌کنید

برچسب: جیبشان,عادت,کردیم, نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: جمعه 24 شهريور 1396 ساعت: 16:31

«به نگاهِ اول، عاشق بیدمجنونِ خجولِ خاک گرفتهی دمِ در شدم. به قدری که نگاهم را دزدیدم، مبادا دیوانگی کنم و خانهای را بهخاطر بید مجنون تنهایی بپسندم. نمیدانم چه پرهیزی است که دارم از برملا کردنِ رابطهام با برخی درختها. یک بار حتی برای ماهور که خبر داشت از داستان دلدادگی قدیمیم به سپیدار، چند خطی از سپیدارهای شهمیرزاد نوشتم اما همان را هم مخفی کردم یک جایی میان ثبت موقتهام. حالا ولی دلم را می ب...

ما را در سایت ب دنبال می‌کنید

برچسب: درخت,کوچک,عاشق, نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: جمعه 24 شهريور 1396 ساعت: 16:31

صفحه بندی